Everything that moves me

maandag 11 juli 2011

1e maand TextielArt Stadhuis Roermond

Eerste opnames van mijn grote textielkunstwerk "Stadhuis Roermond"Hier kun je mijn werk vervolgen tot het hopelijk over 3 maanden af is. Er is nog veel te doen.

Het begin is er

Raampje voor raampje
Alweer een maand geleden dat ik begon met dit grote Textielwerk. Het groeit heel langzaam.
Gemiddeld werk ik er 5 uur per dag aan. Dus soms 9 uur maar ook wel eens 2 uur per dag. Af en toe weet ik niet zeker of het goed wordt,maar ik krijg steeds goede feedback van mensen die naar mijn werk komen kijken. Hier nu een paar foto's van begin tot en met vandaag. Mijn man maakt ook een video van het werk en dat zal ik over een maand of 2-3, dan hoop ik het af te hebben, op YouTube te zetten. Enjoy!!!
Het groeit langzaam maar zeker




1 opmerking:

  1. Wat waanzinnig veel werk!!!
    Ik vind het heel mooi worden.
    Ben beniewd naar de volgende serie foto's
    Nathaly.

    BeantwoordenVerwijderen