Everything that moves me

dinsdag 30 augustus 2011

Roermond,Textielwerk, nog inlijsten

Toch maar besloten om ook de moderne lantarens voor het stadhuis te plaatsen, met de vlaggen van de stad roermond eraan vast. en de schattige kleine lampen aan de zijkant van het podest. Verder heb ik de schaduwen allemaal verbeterd enz. enz. 
Ik ben van plan om dit werkstuk net zo te omlijsten als mijn kleinere textielwerkjes van Roermond, zodat er toch een eenheid ontstaat.
Tot slot wordt het opgespannen maar dat laat ik een volgende keer zien.

So I decide to make some lanterns???( I do not know the correct word for this) in front of this building with a Flag from Roermond hanging down on them. I made some changes in the shading and so on. Now I make the picture frame also from fabric like I dit on my small Textielwork from Roermond, so it will get an uniform look. Finally it will be tendred, but that I will show the next time.
De omraming is begonnen

Heel wat mensen komen kijken



Geen opmerkingen:

Een reactie posten