Everything that moves me

dinsdag 25 oktober 2011

Kultpub, Roermond

23. oktober werkte ik mee bij de kultpub in Roermond
Natuurlijk was ik weer te vroeg aanwezig, maar dat was toch goed zo, want ik moest eerst de DVD uitproberen of alles werkte in het Café van Hotel de Pauw. Ik had 4 minuten lang een diavoorstelling geprogrammeerd en daarna het filmpje 
over het ontstaan van mijn Textielkunst "Stadhuis Roermond". De ontvangst was hartelijk en de jongens zeer behulpzaam. Toen ik wist dat alles goed functioneerde kon ik genieten van mijn kopje koffie.
Limburgs landschap 1ste.
De band Moons of Neptune kwam binnen en op het kleine toneel werd alles voor hun optreden opgebouwd. Ook een schrijver Paul en de dichteres Danny waren aangekomen . Om iets over 4 begon het programma. De Kultpub heeft plaats iedere 2e zondag van de maand. Het orkest Luid en Rockig maar wel heel goed. Danny met een kwartiertje Gedichten, Ze kan prima voordragen. Daarna kwam ik. Natuurlijk is beeldende kunst niet zo gemakkelijk onder de aandacht te brengen van een publiek in een Café, maar ik was toch tevreden met het resultaat. Er kwamen heel wat mensen naar me toe om mijn laatste werk te bekijken. Coen van Dam is erg komisch met zijn korte gedichten.Paul las voor uit zijn nieuwste boek.

1 opmerking: